בלוטת ערמונית מוגדלת טיפול

אנו מציעים לאנשים עם בלוטת ערמונית מוגדלת טיפול ללא התערבות תרופתית או כירורגית באמצעים טבעיים: גלי הלם בשילוב דיקור סיני וצמחי מרפא לקבלת תוצאות בתוך טיפולים ספורים.

שתפו:

איך עובד הטיפול?

גלי הלם הם גלי קול מהירים הנכנסים לעובי רקמות הגוף ומרעידים אותם. כתוצאה מכך, מתרחבים כלי הדם ומתפורר הסידן המצטבר בין השרירים. גלי הלם הם טיפול מעולה עבור בלוטת ערמונית מוגדלת!

בנוסף, אנו מציעים טיפול בדיקור סיני וצמחי מרפא בעלי תכונות מרפאות שיעזרו לכם להתחבר בחזרה אל עצמכם, להירגע ולשחרר מן הלחצים וחרדות היום-יום. השילוב בין הטיפול הנפשי, צמחי המרפא והדיקור המוביל להמרצת הדם באזור הפין משלימים אחד את השני ומסייעים להעלאת אפקטיביות הטיפול. אנו משתמשי בידע מחקרי רב שהטצבר כדי לספק לאנשים עם בלוטת ערמונית מוגדלת טיפול הוליסטי מושלם.

טיפולים משלימים

לאחר הטיפול המשולב, סביר שתחזרו לתפקוד נורמלי מהיר בתוך זמן קצר. כדי למנוע את חזרת הסימפטומים אנו ממליצים על שינויים באורח החיים כטיפול משלים.

שתו פחות משקאות מוגזים ופחות אלכוהול, קפאין וממתיקים מלאכותיים

משקאות מוגזים ומשקאות המכילים אלכוהול, קפאין (כגון תה, קפה או קולה) וממתיקים מלאכותיים עלולים לגרות את שלפוחית ​​השתן ולהחזיר את הבעיה.

בדקו את התרופות שלכם

בדוק עם הרופא שלך אם תרופות שאתה נוטל, כגון תרופות נוגדות דיכאון או תרופות נוגדות דיכאון, עלולות להחמיר את תסמיני הבעיה.

אכלו יותר סיבים

אכילת יותר סיבים (שנמצאת בפירות, ירקות ודגנים מלאים) יכולה לעזור לכם להימנע מעצירות, מה שעלול להפעיל לחץ על שלפוחית ​​השתן ולהחמיר את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.

מידע נוסף על בלוטת ערמונית מוגדלת טיפול

הגדלת הערמונית שכיחה אצל גברים מעל גיל 50. גברים רבים מודאגים מכך שיש להם בלוטת ערמונית מוגדלת וחוששים שיש להם סיכון מוגבר לחלות בסרטן הערמונית. אך חשש זה אינו מבוסס מחקרית כלל: הסיכון לסרטן הערמונית אינו גדול יותר עבור גברים עם ערמונית מוגדלת מאשר אצל גברים ללא ערמונית מוגדלת.

הגורם להגדלת הערמונית אינו ידוע, אך רבים מאמינים כי הוא קשור לשינויים הורמונליים ככל שגבר מתבגר, כאשר מאזן ההורמונים משתנה.

מרפאת הוד מתמחה גם בטיפול באימפוטנציה, זקפה חלשה, אין אונות אצל גברים ועוד. מוזמנים להתייעץ איתנו: 033-725780

לשיחת ייעוץ דיסקרטית ללא תשלום השאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ