שפיכה מוקדמת

טיפול טבעי ואפקטיבי בשפיכה מוקדמת

מתוסכל שזה נגמר מהר? תרופות גורמות לך לתופעות לוואי? ניסית כבר הכל ועדיין סובל מבעיית שפיכה מוקדמת?

מה הופך את הפתרון שלנו ליעיל?

חשוב לדעת

שפיכה מוקדמת היא אחת מההפרעות הנפוצות ביותר בתפקוד המיני של הגבר והיא נובעת מחוסר איזון פיזיולוגי ורגשי כאחד. הפתרונות המוצעים כיום מתייחסים לסימפטום בלבד. שפיכה מוקדמת יכולה להופיע כבר מהפעם הראשונה של קיום יחסי מין ולהחמיר בהדרגה, ואף במהלך החיים כתוצאה מהיחלשות של הזקפה.

המשמעות

היעילות של הפתרונות שמטפלים בסימפטום לא חד משמעית ועלולה לגרום לתופעות לוואי רחבות כמו דיכוי החשק המיני, פגיעה לטווח ארוך בתחושה של הפין ובזקפה ובעיקר לתסכול מתמשך בקרב הגברים שחווים את הבעיה.

אתם לא לבד בסיפור הזה

למעשה, אחד מכל ארבעה גברים בישראל סובל מתופעה של שפיכה מוקדמת.

שיטת טיפול ייחודית שפיתחנו מטפלת בשורש הבעיה מקדמת את הפתרון לתופעה של השפיכה המוקדמת ומסייעת להאריך את משך והנאה של יחסי מין.
הטיפול מותאם לכל מטופל באופן אישי בהסתמך על אבחון מקיף ומדויק של הגורם לבעיה של שפיכה מוקדמת שיכול לנבוע מבעיות פיזיולוגיות או רגשיות. האבחון נעשה ע"י צוות הרופאים המומחים והמטפלים של המרפאה.
איתור ממוקד ומדויק של שורש הבעיה ותהליך טיפול הפועל גם על הרובד הפיזיולוגי וגם על הרובד הרגשי הוא היחיד שיכול לעזור לך להיפטר לגמרי מכדורים ואמצעים חיצוניים אחרים, להאריך את משך הזמן ולהחזיר לך את הביטחון ואת ההנאה לחייך.

למי מתאים הטיפול?

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ