תפקוד מיני נשים

סובלת מכאבים בזמן קיום יחסי מין?

טיפול חדשני ופורץ דרך שיחזיר לך עונג, בטחון והנאה לחיי האהבה שלך.

מרפאת הוד גאה להציג טכנולוגיה חדשנית Lily Care Treatmen
שהוכחה קלינית ועזרה לנשים רבות ברחבי העולם לשפר את איכות חיי המין

אם גם את סובלת מכאבים בעת החדירה - דעי שאת ממש לא לבד!

לפי נתונים של המכללה האמריקנית לגינקולוגים, לפחות 75% מנשים יחוו כאב במהלך קיום יחסי מין. כשחלקן יחוו את הכאבים בכל פעם במהלך קיום יחסי מין או גם לאחר קיום היחסים. נשים הסובלות מהבעיה נאלצות להתמודד עם תחושות של גירוי מכאיב, בעירה, דקירה, כאב כרוני אגני, בנרתיק או באיבר המין.

כל אלה מובילים לירידה בחשק המיני, להימנעות מקיום של יחסי מין, לפגיעה בדימוי הגוף ובהערכה העצמית, ובהכרח גם לפגיעה משמעותית באיכות החיים.

הסיבות לכאב יכולות לנבוע בין היתר בגלל תופעות כמו: ווסטיבולטיס (כאבים בפתח הנרתיק), וולוודיניה (תסמונת כאב כרוני בפות) או ווגיניסמוס (כיווץ יתר של הנרתיק באופן המכאיב בעת חדירה), כאב אגן כרוני (CPPS) וגם סיבות של מתח נפשי ועכבות רגשיות.

הטיפולים המוצעים עד היום כמו: משחות, טיפול התנהגותי או נפשי, אימון רצפת האגן וכו', טיפלו בעיקר בהקלת התסמינים, משחות, טיפול התנהגותי או נפשי או במקרים וכו', אך השפעתן הייתה חלקית או זמנית, אם בכלל. עבור מקרים שלא הגיבו לטיפול שמרני הוצע טיפול פולשני או ניתוחי.

מהיום יש פתרון יעיל, לא פולשני וללא כאבים שיעזור לך לחזור לחי מין מלאים ומהנים ולשמור על בריאות מינית לאורך זמן!

מהו הפתרון הפורץ דרך של מרפאת הוד?

טיפול יעיל שאינו פולשני, חודרני או מכאיב

הטיפול החדשני Lily Care המשתמש בטכנולוגיית גלי הלם, זכה להצלחה עולמית ואושר על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-FDA האמריקאי. המכשיר נבדק קלינית בבית החולים רמב"ם בחיפה וכן בארצות הברית, סינגפור, מקסיקו וטייוואן והראה תוצאות מדהימות: בין 80% ל-85% מהמטופלות (מנשים צעירות ועד נשים בגיל 50) דיווחו על הפסקת הכאבים או הפחתה משמעותית בהם תוך חודשיים בלבד, וזאת ללא כל תופעות לוואי. כתוצאה מכך חוו הנשים הנאה רבה יותר מיחסי המין והשתחררו מהלחץ והמתח הנפשי שהיה כרוך בבעיה.

מדובר בטיפול שאינו פולשני, חודרני או מכאיב ושאינו כולל חומרים כימיים!

טיפול מותאם באופן אישי לכל מטופלת

כל מטופלת שמגיעה אלינו היא עולם ומלואו ובהתאם מוענק לה טיפול מותאם אישית, כך שתוכל לחזור וליהנות מחיים אינטימיים מלאים ומהנים

בשלב הראשון - אבחון מקיף ואיתור מדויק של שורש הבעיה
בשלב זה נאבחן ונאפיין את הבעיה באמצעות תשאול מעמיק ואבחון עפ"י הרפואה הסינית ובהסתמך על האבחנות הרפואיות הקיימות. מטרת האבחון לאתר את שורש הבעיה ומאפייניה (כאב קבוע או זמני, עוצמה וכדומה). בשלב זה המטופלת ממלאת שאלון מעקב שילווה אותה לאורך כל זמן הטיפול ויסייע לניטור המצב ושיפורו.
השלב השני – בניית תוכנית טיפולים מותאמת אישית
לאחר פגישת אבחון נתאים לך תכנית טיפול מותאמת אישית לך בהסתמך על תוצאות האבחון, שכוללת סדרת טיפולים המשלבת ריפוי פסיכו-פיזילוגי המטפל ברבדים של גוף ונפש. הטיפול כולל שימוש בגלי הלם -טכנולוגיה בינלאומית מוכחת ויעילה בשילוב רפואה סינית עתיקה ושימוש בפורמולות צמחי מרפא ייעודיות ומותאמות אישית לך.

לאורך כל התהליך כל מטופלת זוכה לליווי אישי ומקצועי ומעקב שבועי צמוד אחר ההתקדמות והשיפור הבריאותי. בצוות המקצועי תפגשי נשות מקצוע ותיקות בתחום כדי שתרגישי בטוחה ונינוחה בכל אחד משלבי הטיפול.

נשים שעד היום סבלו בשקט, התביישו לפנות לגורמי מקצוע וחששו מפתרונות פולשניים יזכו במרפאת הוד לפתרון טבעי, בטוח והוליסטי שיחזיר להן את השמחה, הביטחון וההנאה".

מהיום אין סיבה להתפשר על חיי האהבה שלך!

לפרטים נוספים על הפתרון החדשני והבטוח
שיחזיר לך הנאה ועונג ליחסים האינטימיים צרי קשר עוד היום