פיירוני (עקמת הפין) היא בעיה שכיחה הגורמת לקושי תפקודי: כאב או קושי בפעילות מינית וגם לפגיעה בדימוי הגוף ובביטחון העצמי של הגבר. החדשות הטובות – ניתן לטפל בזה!

טיפול חדשני, יעיל ולא פולשני בתסמיני מחלת פיירוני, מוכח קלינית עם אחוזי הצלחה גבוהים!

מחלת פיירוני (עקמת פין נרכשת) היא מצב שיכול להשפיע על גברים בכל גיל. לרוב אצל גברים מעל גיל 50, אך עשוי להופיע גם בקרב גברים צעירים. המחלה מתבטאת בפיתוח רקמת צלקת סיבית בתוך הפין, הגורמת לשינוי בצורה וגודל של הפין ובמקרים מסוימים לגרום לזקפה מעוקלת וכואבת.

העקמת יכולה להופיע כמעט בכל מקום לאורך ציר הפין, גם בחלק העליון וגם התחתון. עקמת קיצונית עלולה לגרום לקושי להגיע או לשמור על זקפה, כאבים בזמן זקפה או למנוע מגבר לקיים יחסי מין מלאים. גברים רבים מעידים על פגיעה בערך ובטחון עצמי שגורם להם ללחץ וחרדה.

המחלה נוטה בשלביה הראשונים להתפתח בהדרגה, תוך החמרת התסמינים בייחוד במהלך השנה הראשונה להופעתה. לאחר מכן מפסיקה ההחמרה והמצב נותר כפי שהוא. לכן, במקרה של מחלת פיירוני אבחון וטיפול בשלבים הראשונים של המחלה עשויים עשוי להאט את קצב התקדמות המחלה ואף לבלום אותה.

דרכי טיפול במחלת פיירוני

סוג טיפול המחלת פיירוני עשוי להשתנות בתאם לשלבים של המחלה. בשלביה הראשוניים של המחלה ישנו טיפול תרופתי הניתן ע"י רופא באמצעות כדורים, ג'לים או זריקות, במטרה להפחית את היווצרות רובד הרקמה ורמת הכאב, כמו גם להפחית את עקמת הפין ולמנוע את המשך התפתחותה של העקמת.

במידה והמחלה כבר הגיעה לשלב הסופי שלה והמצב התייצב, קיים טיפול ניתוחי או מכשיר מתיחה המאריך את הפין, אולם השפעתו מוגבלת, הוא תורם במקצת לאורך הפין – אבל לא משיב את המצב לקדמותו.

מחפש פתרון לא פולשני, בלי זריקות או ניתוח?

חדשות טובות לגברים שמחפשים טיפול לא פולשני ורוצים להימנע מהסיכונים הכרוכים בניתוח – טיפול בגל הלם בטכנולוגיה מתקדמת לטיפול במחלת פיירוני. טיפול באמצעות גלי הלם הוכח קלינית כתורם לשיפור של כ-80% הפחתה של היווצרות פלאק, שיפור ברקמת צלקית והפחתה משמעותי בכאב בזמן התקשות הפין. בעקבות הטיפול בגלי הלם, מטופלים רבים דיווחו על שיפור ביכולת להגיע ולשמור על הזקפה וחזרה ליחסי מין מלאים, לאחר שעקמת הפין שלהם הפכה לפחות בולטת.

טיפול בגלים הלם הוכח כטיפול ללא תופעות לוואי וללא כאב (למעט "עקצוץ"), שנעשה באמצעות סדרה של טיפולים קצרים ואינו כרוך בזמן החלמה לאחר הטיפול.

לא כל מכשיר בגלי הלם מטפל במחלת פיירוני.

חשוב להדגיש שלא כל מכשיר בגלי הלם בעל יכולות טכנולוגיות לטיפול במחלת פיירוני. השוק מוצף ממכשירים רבים לטיפול בגלי הלם, בעלי עצימות שונה שמשפיע על יכולות לפרק הסתיידויות בדרגות שונות ולהשפיע על חידוש הרקמה. במידה וגבר שוקל לגשת לטיפול בגלי הלם חשוב שיבקש לראות מסמכים רשמיים של יצרן המכשיר המוכיחים את יעילותו של המכשיר בגלי הלם לטיפול במחלת פיירוני.

אל תוותר על עצמך, יש פתרון לתסמיני מחלת פיירוני! דיסקרטיות מובטחת!!

*מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

לבדיקת התאמה לטיפול פורץ דרך בתפקוד הגברי - השאירו פרטים: