אין אונות אצל גברים – מהם התסמינים?

אדם שאינו מסוגל להשיג או לשמור על זקפה נחשב כסובל מבעיות זקפה. אין אונות אצל גברים נפוצה מהמקובל לחשוב ומחקרים מעריכים כי שליש מהגברים בגילאי 40-60 יסבלו מבעיות בזקפה בשלב כלשהו.

שתפו:

יש גברים הסובלים מאין אונות ספורדית – דהיינו, לפעמים הם יכולים להגיע לזקפה בקלות (למשל, בבוקר), אך אינם מסוגלים להשיג זקפה במהלך יחסי מין. אם כן, איך נדע מתי זוהי בעיה אמיתית ומתי זו רק אפיזודה חולפת?

איך לזהות אין אונות אצל גברים

  • אם לגבר היו זקפות סדירות בעבר, אך לפתע הוא מתחיל להיתקל בבעיות בזקפה, יש סיכוי שמדובר בבעיה עצבית, הורמונלית, בעיה במחזור הדם, או נזק בעקבות השפעה של אלכוהול, סמים או תרופות. מומלץ להפחית את השימוש בחומרים הגורמים לאין אונות אצל גברים ולהקפיד על אורח חיים בריא כדי לסייע בריפוי. אם הבעיה לא נפתרת, מומלץ לפנות אלינו לטיפול משולב גלי הלם-צמחי מרפא-דיקור.
  • אם גבר עדיין מקבל זקפות אך הן אינן קשות או ממושכות כמו בעבר, סביר להניח שהוא סובל מבעיית זרימת דם. מומלץ לפנות לטיפול אלינו בגלי הלם ודיקור סיני לשם המרצת הדם, וכן להקפיד על אכילה מאוזנת וספורט שלוש פעמים בשבוע.
  • אם מדובר בניתוח או פציעה, הסובל אולי כבר יודע מה גורם להפרעה בזיקפה. אנו במרפאה נתאים לך את הטיפול המדוייק ביותר עבורך. צרו קשר עימנו

בעוד שאין אונות אצל גברים עשוי לגרום לחרדה מסוימת, חיוני עבור הסובלים לשמור על מערכת היחסים שלהם עם בן / בת הזוג קבועים כדי למנוע פיתוח של חרדת ביצוע. ניתן להשתמש במגוון דרכים אלטרנטיביות ויצירתיות כדי ליהנות יחד מקיום יחסי מין 😉

טיפול באין אונות אצל גברים

אם הינך סובל מאחד מן הבעיות הנ"ל במשך יותר מכמה שבועות, סביר להניח שבעיה כלשהי (פזיולוגית, רגשית או כימית) מפריעה לתפקוד התקין של הגוף שלך. פנה אלינו לתוכנית טיפול טבעי מיוחדת שנבנתה במיוחד בשבילך.

שיטות הטיפול שלנו במרפאת הוד מבוססות התערבות טבעית והמרצת מנגנוני הגוף להשגת ריפוי עצמי. שיטות הפעולה שלנו אינן פולשניות ומסייעות לגברים לחזור לתפקוד תקין בתוך זמן קצר.

מזמינים אתכם לקרוא גם: לא עומד לי | פתרון טבעי לבעיית זקפה | אימפוטנציה

לשיחת ייעוץ דיסקרטית ללא תשלום השאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ