הפרעות בתפקוד המיני עקב סכרת

נשים רבות עם סוכרת עשויות לפתוח הפרעות בתפקוד ובחשק המיני – מתוך המחקרים עולה כי מעל 25% עם סוכרת סוג 1 ועד מעל 40% מהנשים עם סוכרת סוג 2 יסבלו מהפרעות מיניות.

הפרעות אלה יכולות להתבטא כפגיעה בתשוקה וההתעוררות המינית, יובש בנרתיק, כאבים בעת קיום יחסי מין (צריבה, שריפה, דקירות, חוסר נוכחות באזור רצפת האגן), חוסר חשק מיני או ביכולת להגיע לאורגזמה או כל אלה יחד.

כל הסיבוכים אלה עלולים להשפיע גם על מצבה הנפשי של האישה, על ירידה בדימוי העצמי, על תפקודה היומיומי והחברתי ועל מצבה הבריאותי הכללי.

נמצא כי אחת הסיבות העיקריות להפרעות בתפקוד מיני אצל נשים עם סוכרת נובעות מפגיעה בכלי הדם ובעצבים וכתוצאה מכך ירידה משמעותית בזרימת הדם לרקמות באיברי המין.

פתרון חדשני, לא פולשני וללא כאבים

מחקר שנערך בבית חולים רמב"ם גילה שטיפול בגלי הלם יעיל במקרים של בעיות בתפקוד מיני הנובעות מבעיות בכלי דם. הטיפול אינו כואב, אינו פולשני וללא תופעות לוואי. טכנולוגיית גלי הלם הוכחה מחקרית כמעודדת את הגוף ליצור כלי דם חדשים ולחדש הזרמת חמצן לרקמות הפגועות.

בשנים האחרונות שימוש בגלי הלם הוכיח את יעילותו בטיפול לחידוש כלי דם קטנים בלב אצל חולי לב וגם בשיפור האון הגברי בקרב אלפי גברים בכל העולם. וכעת הטכנולוגיה הזאת מגיעה גם לתחום של תפקוד מיני בקרב הנשים.

הטיפול החדשני Lily Care שזכה להצלחה עולמית – זהו טיפול בגלי הלם שפותח במיוחד לנשים, באישור משרד הבריאות הישראלי וה-FDA האמריקאי.

המכשיר נבדק קלינית בבית החולים רמב"ם בחיפה וכן בארצות הברית, סינגפור, מקסיקו וטייוואן והראה תוצאות מדהימות: בין 80% ל-85% מהמטופלות (מנשים צעירות ועד נשים בגיל 50) דיווחו על שיפור בעוררות מינית, הפסקת הכאבים או הפחתה משמעותית בהם תוך חודשיים בלבד, וזאת ללא כל תופעות לוואי.

הפתרון המשולב לשיפור התפקוד החשק המיני של מרפאת הוד

מתוך ההבנה ששיפור זרימת הדם לאזור איבר המין תסייע בשיפור משמעותי של חיי המין, פיתחנו תכנית טיפול ייחודית המשלבת 3 שיטות טיפול המשלימות זו את זו:

טכנולוגית גלי הלם לייצור כלי דם חדשים והרחבת כלי דם קיימים.

רפואה סינית עם התמחות בעולם הגניקולוגיה להגברת זרימת דם לאזור איבר המין, לאיזון פנימי ולטיפול בבעיה מהשורש.

פורמולות צמחי מרפא ייחודיות פרי פיתוח המומחים הנמנים עם צוות המרפאה, שמטרתן להעצים את יעילותו של הריפוי בפן הגופני-והנפשי ולהחזיר תשוקה וחשק לחיי האהבה שלך.

במהלך הטיפול כל מטופל זוכה לליווי אישי ותמיכה ע"י מנהל המרפאה וצוות מטפלים עם מעל 20 שנות ניסיון בתחום התפקוד המיני, ובאמצעות המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר בשוק.

תפקוד מיני תקין זה לא מותרות, הוא אחד המרכיבים החשובים לבריאות הגוף ונפש שלך. לפרטים נוספים ולשיחת יעוץ דיסקרטית ללא תשלום

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ