פתרון טבעי לבעיית זקפה

אם יש דבר אחד שאנחנו יודעים על הטבע האנושי זה שאנשים אינם יכולים להירגע או לשנות אורח חיים עפ"י פקודה. כדי להגיע למצב של רגיעה אמיתית וחיבור מלא לגוף על האדם להימצא בסביבה מרגיעה, להכיר בחסמים הרגשיים ולטפל בהם בצורה אפקטיבית. לצערנו, אף אחד מאלה לא נמצא בתוך תחום העבודה של הרפואה הקונבנציונלית.

שתפו:

אנשים הסובלים מבעיית זקפה או אימפוטנציה נוטים ללכת קודם כל לרופא משפחה או אורולוג. רופאים אלה יכולים לסייע באבחון הגורם לבעיה אולם מרבית הפתרונות שתמצאו ברפואה הקונבנציונלית כוללים ניתוחים, שימוש בתרופות והמלצה כללית להפסיק לצרוך חומרים מזיקים, לעסוק בפעילות גופנית רבה יותר ולהירגע.

מרפאת הוד – הפתרון הטבעי לבעיית זקפה

אנחנו מאמינים שהשימוש בשיטות פולשניות, בלתי הפיכות או מזיקות כגון תרופות לטיפול באין-אונות וניתוחים פרוסטטים צריכים להיות המוצא האחרון.

הטיפולים שלנו מבוססים חומרים טבעיים ומהווים פתרון טבעי לבעיית זקפה. אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לקדם תהליך ריפוי היא באמצעות שימוש במנגנוני הגוף הפנימיים לריפוי הבעיה ולא באמצעות חומרים כימיים או התערבות כירורגית מזיקה וכואבת.

תיכנסו להלם כשתגלו כמה קל לקבל את הזקפה שלכם בחזרה!

טיפול בעזרת מכונת גלי הלם הוא טיפול ייחודי מוכח מחקרית באמצעות מחקר של פרופ' ורדי במחקרו בטכניון. מכונת גלי ההלם מהווה פתרון טבעי לבעיית זקפה, באמצעות בנייה וחיזוק של כלי דם באזור איבר המין. הטיפול אינו כואב או פולשני ונהנה מ-75% הצלחה ללא התערבות נוספת.

אנו מספקים בנוסף לטיפול בגלי הלם גם טיפול בעזרת צמחי מרפא ודיקור סיני ונהנים מאחוזי הצלחה גבוהים מאוד (בין 80%-85%)

צמחי מרפא להרגעה והמרצת זרימת דם

אבות אבותינו חיו מחוברים לטבע ולאדמה. הם קטפו עלי מרפא, רקחו תרופות והצליחו לשרוד למרות שלא היתה להם רפואה מודרנית. צמחי המרפא מנקים את הגוף וכלי הדם מרעלים ועוזר לדם לזרום בצורה טובה יותר בגוף. בנוסף, צמחי המרפא מחזקים את כלי הדם. שיפור זרימת הדם מסייע לפתור בעיות בזרימת הדם לאיבר המין ובהחזרת הזקפה. צמחי המרפא, המהווים פתרון טבעי לבעיית זקפה, מאושרים ע"י משרד הבריאות ונלקחים בקפסולות דרך הפה.

דיקור סיני שיפור זרימת הדם

הדיקור הסיני מסייע לפעולת צמחי המרפא באמצעות הנעת הדם בגוף והזרמתו לכיוון איבר המין. הדיקור אינו נעשה באיבר המין ומבוסס על עקרונות הרפואה ההוליסטית

מזמינים אתכם לקרוא גם: לא עומד לי

לשיחת ייעוץ דיסקרטית ללא תשלום השאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ