שיטות טיפול חדשניות ומתקדמות

אנחנו במרכז הישראלי לשיפור התפקוד המיני מספקים מגוון פתרונות ושיטות טיפול חדשניות ומתקדמות, מוכחות קלינית ומחקרית, במטרה להעניק לכל מטופל טיפול בבעיה ולהחזיר אותו לתפקוד תקין ומלא.

כל הטיפולים נעשים ע"י צוות ותיק ומנוסה של רופאים אורולוגיים מומחים ומטפלים עם מעל 20 שנות ניסיון בתחום השיפור התפקוד המיני. הסוד שלנו לאחוזי ההצלחה הגבוהים בישראל הוא בזכות תוכנית טיפולים אישית שמותאמת באופן אינדיבידואלי לכל מטופל.

 

שיטות טיפול חדשניות ולא פולשניות

טכנולוגיה חדשנית, מוכחת מחקרית ביעילותה לעודד ייצור של כלי דם חדשים ולפתוח הסתיידויות בכלי דם קיימים באזור הפין.
סוג טיפול זה לא פולשני, ללא תופעות לוואי ובלי כאבים. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר מהמתקדמים ביותר בשוק וע"י מטפל בכיר עם ותק של מעל 20 שנה .

שיטת טיפול מוכחת קלינית ביעילותה לשפר את זרימת הדם לאזור הפין בדרך טבעית ויעילה, לחזק את כוח גברא וחשק מיני. טיפול מותאם אישית לכל מטופל לשיפור התפקוד הגברי ואיזון גוף-נפש כאחד. הטיפול נעשה ע"י מומחה ברפואה סינית עם התמחות אורולוגית.

פורמולות ייחודיות של צמחי מרפא פרי פיתוח המרפאה, לשיפור הזקפה, לטיפול בחרדת ביצוע, לחיזוק החשק המיני ואיזון של גוף-נפש כאחד.

הפורמולות מותאמות באופן אישי לכל מטופל ע"י מטפל מוסמך, לפי סוג ומקור הבעיה ותוצאות שהמטופל מבקש להשיג.

שיטות טיפול תרופתיות ופולשניות

התאמת תוכנית טיפול תרופתי במסגרת פגישת יעוץ עם רופא אורולוג מומחה. בהתאם למקור הבעיה הגורמת להפרעות בתפקוד של המטופל ולמצבו הרפואי.

טיפול תרופתי עוזר לשיפור זרימת הדם לאזור הפין וחיזוק הזקפה באמצעות חומרים כימיים.

שיטת טיפול פולשנית, שנועדה לגברים שלא הצליחו לשפר את התפקוד המיני שלהם בעזרת שיטות אחרות.
בסדרת פגישות ממוקדמת עם רופא מומחה בכירורגיה אורולוגית קובע את המינון המדויק למטופל ומלמד אותו להזריק את התרופה ע"מ למנוע תופעות לוואי.

השתלת תותב לפין הוא טיפול פולשני הכולל ניתוח בהרדמה חלקית או מלאה.
טיפול זה מוצע לגברים שטיפולים אחרים דוגמת טיפול תרופתי או הזרקות לפין נכשלו. השתלת פין תותב היא פעולה שאינה הפיכה.
קיים הסדר עם חלק מהקופות.

הרופאים המומחים המטפלים הבכירים שלנו

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ