תכיפות במתן שתן

מתעורר בלילה ורץ לשירותים?

הפרעה במתן שתן הינה שכיחה בקרב הגברים וגורמת לפגיעה קשה באיכות החיים. על אף ששכיחותה עולה עם הגיל בעיקר עקב הגדלה של ערמונית, ניתן למצוא יותר ויותר אנשים צעירים שסובלים ממנה.

מאחר ובמרבית מהמקרים התופעה אינה מסכנת חיים, הרבה גברים נוטים להשלים עם המצב ולדחות את הטיפול בבעיה. דבר שעלול לגרום לאי שקט נפשי ולסיבוכים רבים כמו: דלקות ואי שליטה במתן שתן, בעיות בתפקוד המיני, אבנים בשלפוחית ודימומים .

אין סיבה להשלים עם המצב! יש פתרון לבעיה!!

אנחנו במרפאת הוד פיתחנו עבורך פתרון טבעי, לא פולשני וללא תופעות לוואי שיחזיר לך איכות חיים ושליטה על השלפוחית שלך.
הטיפול משפיע על כל תסמיני הבעיה ובכך יוצר שיפור מתמשך במתן תקין של השתן, עם יתרון בולט נוסף של שיפור בתפקוד המיני!

על מנת למקסם את תוצאות הטיפול, הפתרון שלנו משלב שלוש שיטות טיפול:

טיפול בגלי קול

הטיפול בגלי קול מגביר את זרימת הדם ובכך מקטין את ההסתיידויות והגודש בערמונית.

דיקור סיני

מניע את ההסתיידויות והגודש בערמונית, מאפשר את הזרימה ומטפל בדלקות הדיקור נעשה עפ"י אבחנה פרטנית (לא באזור הערמונית)

פורמולה צמחי מרפא

פורמולות פטנט שפותחו ע"י צוות המומחים של מרפאת הוד ומיוצרות ע"י בית מרקחת. הפורמולה מותאמת אישית ומטפלת בכל התסמינים של ערמונית מוגדלת.

איך תדע שזה בדיוק מה שיעזור לך לחזור לישון בלילה?

פגישת אבחון ותשאול מעמיק ע"י הרופאים המומחים שלנו!
רופא אורולוג מומחה מנתח יבדוק את מצבך הרפואי כדי לאפיין את אופי הבעיה שגורמת לך להפרעות במתן שתן.
מיד לאחר האבחון תקבל המלצות רפואיות לטיפול בבעיה.
הרופא יציג בפניך את הממצאים של האבחון ויציע לך הפתרון האפקטיבי והיעיל ביותר לטיפול בבעיית מתן שתן.

אין סיבה להתפשר על איכות החיים והשינה שלך!

טיפול יעיל שמותאם לך באופן אישי יכול לפתור לך את הבעיה וגם לעכב את התפתחותה בעתיד.