אין אונות: הבעיה ודרכי טיפול

טיפול באין אונות – החיים שלך הפיתרון שלנו

אין אונות (בלעז, אימפוטנציה) הוא מצב המאופיין בחוסר יכולת להשיג ולשמור על זקפה מספקת לצורך קיום יחסי מין.מדובר במצב שכיח מאד, בעיקר בקרב גברים מבוגרים.
ההערכה היא שכמחצית מהגברים בגילאים 40-70 סובלים מאין אונות במידה זו או אחרת.

הגורמים לאין אונות מגוונים ויכולים להיות גופניים ונפשיים, ביניהם:

• היצרות כלי הדם דרכם זורם דם אל הפין- תופעה זו קשורה פעמים רבות ליתר לחץ דם,
  • כולסטרול גבוה או סוכרת
  • בעיות הורמונליות.
  • ניתוח או חבלה בפין.
  • נטילת תרופות
  • השמנת יתר
  • תזונה לא נכונה
  • חרדה, דיכאון
  • בעיות בזוגיות
  • ועוד…

שיטות טיפול מקבילות

הרפואה המודרנית מציעה שיטות טיפול שונות החל מטיפול תרופתי, הזרקה לאיבר המין לעידוד זקפה וטיפול כירורגי מורכב (השתלת תותב). הפתרונות האלו רובם ככולם מטפלים אך ורק בסימפטומים של התפקוד המיני ולא בשורש הבעיה וכמעט תמיד גורמות לתופעות לוואי שפוגעות באופן ישיר באיכות החיים.

השיטה הייחודית, הטבעית והבטוחה של מרפאת הוד המרפאה לרפואה משולבת
מרפאת הוד מאמינה שהפתרון לבעית אין אונות מקורו בשילוב גוף-נפש ורוח!

הטיפול בגוף מתבצע תוך שימוש בטכנולוגיית גלי הלם. הטיפול בגלי הלם אינו פולשני ואינו חודרני וללא תופעות לוואי. באמצעות הטכנולוגיה החדשה בטיפול בגלי הלם ניתן להגיע לשינויים משמעותיים.
מטרת הטיפול בגלי הלם היא פתיחת סתימות בעורקי אבר המין וכן היווצרות של כלי דם חדשים.
טכנולוגיית גלי הלם (Shock-Wave therapy) הינה מוכרת בעולם הרפואי המדעי, ומטרתה בהקשר לאין אונות לעודד היווצרות של כלי דם נוספים, אשר מסוגלים להזרים דם לאיבר המין הגברי. כתוצאה מכך, הזקפה משתפרת משמעותית וגורמת לשיפור של חיי מין לתקופת זמן לא מוגבלת.

בשנת 2006 בוצעו סדרת ניסויים בבי"ח רמב"ם בחיפה, בעזרת טכנולוגיית גלי הלם שהוכיחה הצלחה של 75% מהמטופלים שסבלו מאין אונות.
הטיפול בנפש מתבצע דרך השימוש בפורמולה טבעית של צמחי מרפא ייחודית המותאמת לאופי המטופל ונרקחת ספציפית עבורו.
הטיפול ברוח מתבצע דרך סדרת טיפולי דיקור ע"י מדקר מומחה לאין אונות. ייחודיות הטיפול בדיקור היא בהסדרת קצב זרימת הדם והעצמת אנרגיית החיים (אנרגיית החיים היא הכוח הפנימי הקיים בכל אדם לריפוי עצמי והחלמה גופנית ונפשית)

הטיפול המשולב מותאם באופן אישי לכל מטופל לאחר פגישת אבחון המתבצעת במרפאת הוד!
צור קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ והתאמה!

מזמינים אתכם לקרוא גם: לא עומד לי | פתרון טבעי לבעיית זקפה

לשיחת ייעוץ דיסקרטית ללא תשלום השאירו פרטים

[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]