טיפול בכאב בגלי הלם

טיפול בכאב

טיפול בכאב – להשתחרר מהכאבים

כאב הוא חוויה תחושתית ורגשית בלתי נעימה, הקשורה לנזק ממשי או פוטנציאלי לרקמות ולאברי גופנו.

הכאב מתחלק למספר סוגים

• כאב חד – אקוטי
  • כאב מתמשך – כרוני
  • כאב חד עם כאב מתמשך – אקוטי על כרוני

עוצמות כאב נחוות באופן שונה מאדם לאדם, והן אינן ניתנות למדידה אובייקטיבית. כמו כן, נראה כי לעיתים אזורים מוחיים האחראים על תחושת כאב יכולים להיות מעוררים ללא נזק גלוי לרקמות הגוף.
לאור כל זאת, נהוג לראות היום כאב כבעיה בפני עצמה, גם כאשר לא נמצא לה מקור אורגני ברור.

אנו במרפאת הוד לרפואה משולבת מאמינים כי הקשר בין הגוף לנפש בתסמונות כאב נוטה להיות מעגלי.
כאב, בעיקר כאשר הוא כרוני או כאשר אין לו מקור ברור, נוטה להעצים תחושות של פחד וחרדה הגורמים לעליית העוררות בגוף, עליית מתח השרירים ואיתם הורדת סף הכאב המגביר את הרגישות לכאב.

סוגי הכאב בהם אנחנו נותנים מענה באחוזי הצלחה גבוהים מהרגיל

• כאבים כרוניים
  • כתף קפואה
  • דורבן

אנו במרפאת הוד לרפואה משולבת מאמינים כי מאחר ולכאב אין מקור ברור נדרש לשלב מספר שיטות על מנת להגיע לריפוי מקסימלי למטופל.
הטיפול בנפש משלב הומאופתיה וצמחי מרפא המותאמים למטופל לאחר אבחון אישי מתקדם ומעמיק הכולל שיחה אישית ושאלוני מפתח המסייעים לגילוי מקור הבעיה.
הטיפול ברוח משלב טיפולי דיקור ממוקדים לשורש הבעיה המבוצעים ע"י מדקר מומחה לטיפול בבעיות כאב.
הטיפול בגוף משלב טיפול בגלי הלם שהוכחו מדעית כמסייעים רבות לפתרון בעיות כאב בכל אזור בגוף.

הכלים העומדים לרשותנו כחלק משיטות הטיפול

• גלי קול – טכנולוגיה שהוכחה מחקרית כמסייעת להפיג כאבים מכל הסוגים
  • דיקור – שיטת טיפול עתיקת יומין
  • הומאופתיה וצמחי מרפא
  • קנאביס רפואי

צור קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ והתאמה!

קראו גם על: אימפוטנציה

לשיחת ייעוץ דיסקרטית ללא תשלום השאירו פרטים

[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]