בעיות בתפקוד המיני

שתפו:

בעיות בתפקוד המיני – כיצד מאבחנים?

בריאות מינית היא חלק חשוב מחיי הגבר, לא משנה גילו, סטטוס הזוגיות שלו או נטייתו המינית. בנוסף, תפקוד מיני הוא חלק חשוב בזוגיות ולכן חשוב לטפל בבעיות בתפקוד המיני ברגע שהן צצות. עם זאת חשוב להזכיר שבעיות בתפקוד המיני אצל גברים שכיחות מאוד וניתן לטפל בהן במהירות ובקלות, ללא כאב.

מה הן בעיות בתפקוד המיני?

ההגדרה של הפרעה בתפקוד המיני היא חוסר היכולת לקיים יחסי מין מספקים. הגדרה זו תלויה בפרשנותו של כל אדם על פי מה שהוא שופט. באופן כללי, הפרעות בתפקוד המיני יכולות להשפיע על איכות החיים, וחשוב מכך, להיות הסימפטום הראשון לבעיה רפואית או פסיכולוגית אחרת. יש להתייחס ברצינות לכל תלונה על בעיות בתפקוד המיני ולבדוק לעומק את הסיבות ודרכי הטיפול המומלצים ביותר.

כיצד פועלת המערכת המינית בגוף הגבר?

פעילות מינית כוללת תיאום בין מערכות שונות בגוף. הורמונים ומסלולים נוירולוגיים חייבים להיות מסונכרנים כדי שהתשוקה המינית תהיה נוכחת. כלי דם, עצבים ושלמות הפין חייבים להיות קיימים לצורך זקפה נאותה ותחזוקתה במהלך הקשר המיני. שרירים ועצבים מתאמים ביניהם שפיכה המושגת כאשר הזרע יכול לעבור ללא חסימה מהאשכים ועד השופכה. אורגזמה היא תופעה מורכבת שאינה מובנת לחלוטין, אך היא כוללת תיאום של שרירים ועצבים. כאשר קיימות בעיות בתפקוד המיני, על הרופא להעריך את כל הבעיות האפשריות בשרשרת האירועים הזו.

כיצד מאבחנים הפרעות בתפקוד המיני אצל גברים?

סוגים של הפרעות בתפקוד המיני כוללים הפרעות הקשורות לחשק מיני (ליבידו), זקפה, שפיכה ואורגזמה. לעיתים יש מצבים רפואיים שיכולים להשפיע על שתי פונקציות או יותר בו זמנית.

הערכת הפרעות בתפקוד המיני מתחילה בהיסטוריה רפואית, מינית ופסיכולוגית מפורטת, ואחריה בדיקה גופנית יסודית. לעיתים, בת/בן הזוג של המטופל יכולים גם הם לתרום להערכה ולספק מידע שימושי.

היסטוריה רפואית, פסיכולוגית ומינית מפורטת נרכשת במהלך הראיון. חלק מהשאלות הנשאלות יכולות להיות אינטימיות אך חשוב לענות עליהם בפירוט ככל האפשר כדי לאפשר לנו להתאים את הטיפול המושלם.

חלק מהשאלות עשויות להתייחס לתדירות היחסים המיניים, הנטייה המינית שלך, אם תדירות או איכות היחסים המיניים מספקים, ומספר השותפים המיניים, בין היתר. אנו עלולים גם לשאול שאלות לגבי נושאים שאינם קשורים במישרין לתפקוד המיני כגון מצב רוח, סיפוק כללי בחיים, פעילות גופנית ועוד.

לאחר השלמת השאלון, נבנה פרופיל מטופל שסייע לנו להתאים טיפול.

בעיות בתפקוד המיני יכול לנבוע מבלוטת ערמונית מוגדלת, אימפוטנציה, זקפה חלשה ועוד. מוזמנים לייצור איתנו קשר ולקבל טיפול: 033-725780

לשיחת ייעוץ דיסקרטית ללא תשלום השאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ