ערמונית מוגדלת טיפול וסימפטומים

רוב הגברים חווים ערמונית מוגדלת בשלב כזה או אחר של חייהם. בלוטת הערמונית נמצאת מתחת לשלפוחית ​​השתן וכאשר היא גדלה, היא יכולה לחסום את זרימת השתן דרך השופכה, שהיא הצינור המוביל שתן משלפוחית ​​השתן החוצה דרך הפין. מומחים משערים כי בלוטת הערמונית גדלה ככל שגברים מזדקנים כתוצאה משינויים במאזן ההורמונלי. אם אינך מקבל טיפול לכך, ערמונית מוגדלת עלול לגרום לבעיות בשלפוחית ​​השתן, בדרכי השתן או בכליות.

שתפו:

ערמונית מוגדלת טיפול מהיר

אנו מציעים לאנשים עם ערמונית מוגדלת טיפול באמצעות שימוש בגלי הלם שנבדקו והוכחו כאפקטיביים בטיפול בערמונית מוגדלת. הטיפול בגלי הלם מאפשר לכם להימנע מפרוצדורות רפואיות פולשניות כגון טיפול תרופתי, ואפילו ניתוח.

יחד עם הטיפול בגלי הלם, אנו מספקים לאנשים עם ערמונית מוגדלת טיפול בוטיק מיוחד בשילוב צמחי מרפא ודיקור סיני להורדת מתחים, שיפור זרימת הדם.

סימפטומים בולטים – ערמונית מוגדלת

צורך תכוף או בלתי ניתן לשליטה במתן שתן

גברים רבים עם ערמונית מוגדלת ירגישו צורך להשתין לעתים קרובות, במיוחד בלילה. הטלת שתן תכופה מוגדרת על ידי המכונים הלאומיים לבריאות כצורך להשתין שמונה פעמים או יותר ביום. זה קורה מפני שבלוטת הערמונית מוגדלת מפעילה לחץ מוגבר על השופכה ושלפוחית ​​השתן, מה שמביא לחוסר יכולת להחזיק את השתן.

קושי במתן שתן

במקרים אחרים, ערמונית מוגדלת יכולה דווקא להקשות על פעולת ההשתנה. לחץ מוגבר על השופכה יכול לחסום את זרימת השתן משלפוחית ​​השתן החוצה דרך הפין ולהקשות על יציאת זרם שתן, או לגרום לזרם שתן חלש או קטוע.

כאב במהלך הטלת שתן או שפיכה

הלחץ על מערכת הרבייה ועל דרכי השתן מהערמונית המוגדלת עלול לגרום לכאב במהלך הטלת שתן או שפיכה. יש גברים שחשים צורך לדחוף שתן החוצה בזמן הטלת שתן, מה שעלול גם לגרום לכאב. כאב במהלך הטלת שתן או שפיכה עלול להופיע גם בגלל זיהום, שהוא סיבוך שכיח יחסית של ערמונית מוגדלת.

שתן עם דם או צבע או ריח יוצאי דופן

אגירת שתן עלולה לגרום לשתן לקבל צבע כהה יותר וריח יוצא דופן. שתן בעל ריח רע הוא בדרך כלל סימן לזיהום בדרכי השתן. דם בשתן יכול להופיע כתוצאה מהוורידים המורחבים על פני בלוטת הערמונית המוגדלת. אם אתה רואה דם בשתן שלך, פנה לרופא מיד.

דלקת בדרכי השתן

חוסר יכולת לרוקן שתן לחלוטין משלפוחית ​​השתן עלול לגרום לצמיחת חיידקים בשלפוחית ​​השתן ולהוביל לדלקת בדרכי השתן. עם אתה סובל מדלקות תכופות בגלל ערמונית מוגדלת טיפול בגלי הלם יכול לשפר את איכות חייך באופן משמעותי.

אבנים בשלפוחית ה​​שתן

אבנים בשלפוחית ​​השתן נוצרים גם הם כתוצאה מחוסר יכולת לרוקן את השלפוחית ​​לחלוטין, וזה אחד הסימפטומים העיקריים של ערמונית מוגדלת. אבני שלפוחית ​​השתן הן גושים קשים של מינרלים בשלפוחית ​​השתן שנוצרים כאשר שתן בשלפוחית ​​השתן הופך מרוכז מאוד והמינרלים בשתן מתגבשים.

מזמינים אתכם לקרוא גם: לא עומד לי | פתרון טבעי לבעיית זקפה | אימפוטנציה

לשיחת ייעוץ דיסקרטית ללא תשלום השאירו פרטים

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם*
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ